آموزش ربات هوشمند اینستاگرام 

برنامه ای بسیار عالی برای افزایش فالور کاملا فعال و واقعی

 

دانلود برنامه در مایکت


 

یگر هزینه های اضافی و فالوور های فیک و تقلبی بس است، دیگر سختی کشیدن برای ارسال پست منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام بس است. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خود هستید، اگر به دنبال افزایش تضمینی فالوور اینستاگراماکانت خود هستید، این برنامه را از دست ندهید

ربات اینستاگرام چیست؟

‏ربات هوشمند اینستاگرام یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهدافف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی ازز یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود. 

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

‏تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک

‏می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید تا زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و معرفی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خود را در اینستاگرام ۲ برابر کنند و فالوور های ثابت و وفادار جذب کنند!

ارسال پست زمان بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر

 

برای دانلود برنامه به مایکت مراجعه کنید

دانلود